torsdag 1 november 2012

Gullunge!

Har haft en lugn och skön dag i Motala! Njuter av att vara tillsammans med familjen samtidigt som det är lite jobbigt... Har myst med min älskade lilla systerson som är det goaste och finaste som finns! Ja självklart var ju vår son så fin och underbar, men han är ju inte vid liv tyvärr.
Axel är ju så söt och nu ler han mest även om hans favoritmin är att se allvarlig ut! Det har hänt så mycket sen jag sist såg honom och han har börjat bli en liten buddha, för mat gillar han!

Detta leende gör ju så man smälter!!!


Moster Anneli är också mysig!

Sover skönt i bilstolen! Och koftan som moster köpt är så skön!

Jag är så bra på att fokusera...måste vara med!
Myser med min moster Karro!!!
Tur att jag har nästan tre hela dagar kvar här nere så jag får mysa ännu mer!!! Älskar dig lille Axel!!!

Idag kom tröttheten ifatt mig så jag somande faktiskt på sängen en stund under eftermiddagen. Måste erkänna att det var skönt så nu hoppas vi att jag somnar lika gott ikväll!

Saknaden är så stor och det gör så ont i min själ...när ska det börja vända och bli ett fint minne istället?
Kram

Inga kommentarer: