onsdag 14 november 2012

Det tog stopp...

Borde verkligen skriva omdömen, men just nu tar det lite emot. Orkar inte...det tog stopp både vad gäller jobb och studier. Men det är bara att ladda batterierna för några sena timmar med jobb ikväll och så en tidig morgon imorgon. Måste bli klar med omdömena innan lördag för helgen går i studiernas tecken. Jag är så less på denna kurs, är sååå nära att strunta i den, men fy skam den som ger sig. Men kan säga att jag längtar tills i mars då kursen är över...vilken befrielse!!!

Igår började jag bearbeta min fru på att vi ska boka in en eller flera resor nästa år. Först pratade vi om Paris på påsklovet, men där har Anneli varit flera gånger så nu pratar vi om Dublin! Sen är jag sugen på att åka någonstans under sommaren...2013 skulle ju ha blivit vårt år, men nu blir det inte det så måste fylla året med annat, som tex resor. Skönt att bara få komma bort och slippa allt här hemma. Vi får se hur det blir. Jag skulle ju "aldrig" mer planera saker och se hur det gick med det ;). Ändrade mig när jag insåg att livet inte alls ville som vi. Nu ska vi bara besluta oss för hur vi ska göra...

Nu får jag allt ta mig i kragen och jobba lite... Börjar även känna att trycket över bröstet är påväg...alltid samma visa varje kväll...får det någonsin ett stopp?
Kram

Inga kommentarer: