måndag 5 november 2012

Ny vecka...

Ny vecka med nya utmaningar... Skönt att vara tillbaka på jobbet igen och få träffa alla goa elever! Det blir några veckor med mycket jobb nu när omdömen ska skrivas och utvecklingssamtal ska hållas, men det är skönt att ha sysselsättning! Har även bestämt mig för att fortsätta med studierna, det tar emot förmycket att hoppa av. Ett stort nederlag för min del så därför fortsätter jag, kunde ju ha tagit studieuppehåll, men insåg att jag aldrig kommer att hoppa på kursen igen om jag gjorde det. Så i mitten på mars kan jag börja leva igen och njuta av min fritid!

Var och laddade mitt friskiskort idag så nu ska jag börja träna också! Tänkte satsa på beach 2013 ;), kan ju försöka iallafall! Målet är att magen ska bli mindre så jag kan visa mig i bikini utan att skämmas! Vi får väl se hur det blir...

Annars så går dagarna bara upp och ner...stundtals så vill jag bara dra täcket äver huvudet och gråta och andra stunder är ok. Skulle vilja att det snart blev en bättre balans i mitt humör, men det får väl ta den tid det tar. Saknar mitt lilla pyre så otroligt mycket, vill ha honom här hos mig!
Kram

2 kommentarer:

Martina sa...

Härligt att du i alla fall har lite bra stunder och att du kan fokusera på jobb och kämpa vidare med skolan. Jag vet att du fixar kursen även att du tycker att den är tråkig. Tiden går fort, snart är du klar och då firar vi :) Kramar

Karros blogg sa...

Ja mitt liv börjar i mars igen! Så sjukt mycket att göra i skolan samt att nu drar alla utvecklingssamtal i gång och omdömen ska skrivas...så sysslolös är jag definitivs inte!