söndag 18 november 2012

Lugn söndag

En relativt lugn söndag blev det idag trots allt. Pluggade och skrev klart min del av innehållsanalysen, sen hjälpte Anneli mig med mina matteuppgifter så det är också inskickade nu. Har hunnit läsa två kapitel ur den nya boken vi fick köpa i tisdags i skolan. Var också iväg och tränade en sväng och det var så skönt! Var väldigt lite folk där också så kunde bara gå mellan de maskiner jag vill använda...men det lär kännas i kroppen imorgon! Smal lär jag aldrig bli, men kan bli smalare! Har påbörjat mitt mål till sommaren lugnt och fint, ska verkligen kämpa för att nå det! Måste bevisa för mig själv att jag klarar någonting iallafall!
Anneli och Josefine stod för dagens middag så den slapp jag också fixa med, lyx! Ska visserligen inte klaga...slipper väldigt ofta laga mat här hemma för det gör min underbara fru! Jag sköter städandet istället och det har jag också hunnit med idag, vissa delar av hemmet iallafall! Resten tar vi en annan dag! Har också hunnit mysa med Josefine...hon har pratat öronen av oss idag, det lilla trollet! Nu är det tre veckor tills hon kommer igen och då blir lite julmys!

Skjutsade hem Josefine för en stund sen så nu tar vi det bara lugnt. Jag sitter vi datorn och tittar samtidigt på Gossip Girl, men ska snart skriva några IUP:er. Anneli sitter och pusslar, det har jag inte ro till att göra. Ska väl äta något också, men det blir något mycket enkelt...smörgås!

Trött och typ helt osminkad...

Är så trött ikväll...jag hoppas att jag somna gott och få sova hela natten! Skulle behöva det nu...längesen sist. Det skulle ju betyda att jag är på rätt väg...men det är långt kvar! Annars så bara väntar och väntar jag...
Kram

Inga kommentarer: