lördag 17 november 2012

Lång dag

Har haft en lång dag hemifrån idag... Suttit inne på SU och jobbat tillsammans med min studiegrupp och vi fick faktiskt mycket gjort. Nu måste vi bara skriva lite på varsitt håll imorgon så vi kan skicka in det första utkastet på analysen på tisdag. Sen har vi bara allt annat som ska göras den närmsta tiden. Just nu vet jag inte hur jag ska orka allt, men tänker inte ge upp...det ska bara gå!
Var hemma vid tre igen och blev då hämtad vi bussen av Anneli och Josefine. Vi åkte sedan och köpte lite godis samt biobiljetter till Tingeling. Det var en mycket söt och fin film! Efter filmen bestämde vi oss för att gå på restaurang, Josefine fick välja så det blev chinamat. Nu sitter hon och Anneli och pusslar i köket och jag ligger på soffan med världens hemskaste huvudvärk.
Väntar på att filmen ska börja och njuter av godiset!

Mys på restaurangen, vi var dock alla väldigt trötta!
Ja nu blir det en lugn kväll... hade tänkt plugga och skriva lite IUP:er, men huvudet säger ifrån... Kan inte ens sitta upp för då bara snurrar det.

Åkte ju förbi barnkullen idag, men eftersom jag åkte buss fick jag bara beskäda den på håll. Önskar så att jag hade kunnat stanna där lite för att på sätt känna mig närmare Pyret! Till jul ska vi stanna där och tända ljus! Jag har fortfarande väldigt svårt för att förstå vad som hänt även om det känns både psykiskt och fysiskt. Jag vill så gärna vara gravid igen och hoppas ju på det i framtiden, men har svårt för att tro på det... Jag kanske helt enkelt får vänja mig vid att bara ha vår lille änglason som finns där uppe i himlen!
Fina barnkullen och den fina buketten från mina fina kollegor!
Saknar dig och älskar dig min änglason!
Kram
 

2 kommentarer:

Libra sa...

Hej Karolina.
Har precis läst igenom din hemska dag. Det är så orättvist.
Skickar många styrkekramar till dig.

Karros blogg sa...

Ja livet är orättvist...men man kan ju tyvärr inte göra något åt det. Vi får väl hoppas att det ska gå en gång till och att det då går hela vägen... Det låter kanske konstigt, men skulle behöva bli gravid igen för att till viss del bli hel...Pyret finns alltid i mitt hjärta, men vill ge han ett syskon! Vi var ju så inställda på detta!