måndag 19 november 2012

Sjukt trött

Är så sjukt trött så ni anar inte... Jag gick bra fram till 10 idag och sen tog all ork slut, har gått på någon reservenergi som jag inte har... På arbetslagsmötet idag var det när att ögonen klappade ihop, men jag höll mig. Nu är jag hemma och skulle så gärna bara lägga mig ner och sova, sova gott utan att drömma. Men IUP:er ska skrivas och en skoluppgift så ett tag till får jag allt hålla mig vaken. Sen så kommer ju det där trycket över bröstet...det gör så förbaskat ont, känns som om jag inte kan andas.
Hade inte det där trycket igår och det var så skönt, men å andra sidan vakande jag ju helt genomsvett och helt förstörd...minns tyvärr inte vad jag drömde, men har min aning. Hade hoppats på ännu en kväll utan tryck, men nu närmar det sig. Vill sova samtidigt som jag drar mig för det... Hoppas på att i helgen när vi är i Köpenhamn kunna sova gott!!!

Time to work...
Kram

Inga kommentarer: