fredag 2 november 2012

Tre veckor

Idag har det varit en tung dag...tre veckor sen exakt sen jag fick lämna Danderyd som icke gravid. Det suger och känns bara skit just nu. Varför kan jag aldrig få vara riktigt lycklig? Jag har min underbara fru som jag inte skulle klara mig utan, jag har min familj och mina vänner, men det saknas ju något/någon. Jag vill så gärna känna den där obeskrivliga känslan när man får sätta ett barn till världen, någon mer som jag kan älska!

De värsta orden någon kan säga till mig, vilket många gör, är att din/er tid kommer, ni har snart tagit er ur det här, det är bara att pröva igen. Allt är visserligen sant, men nu undrar jag hur mycket ska jag behöva utstå?
Träffade en vän till familjen som sa att be till Gud, det hjälper alltid och han finns ju där som en vän... Bull shit...om han finns och är den där vännen som jag faktiskt en gång trodde på så varför ska han låta mig/oss gå igenom allt detta? En usel vän är vad han är och inte en enda bön till tänker jag be...han är just nu väldigt orättvis och dum tycker jag.

Kära Pyret!
Som jag saknar dig! Har idag gosat med din kusin Axel och han är en underbar liten person som jag önskat att du hade fått lära känna! Ni hade haft mycket skoj ihop det är jag helt säker på! När jag berättade om dig lyssnade han på mig och tittade med sina vackra ögon!
Idag hittade jag nästan den perfekta ramen till ditt kort, men bara nästan så därför köpte jag den inte. Ska leta efter den helt perfekta och nu sätter jag mitt hopp till Köpenhamn dit dina mammor ska om några veckor!
Ikväll ska vi till morfar och Kicki på middag! Även dina mostrar ska dit så ikväll ska morfar och din moster Fia få se bilden på dig. De har inte fått göra det än, men har lovat att visa den ikväll!
Min älskade lilla änglason, du finns i mina tankar och i mitt hjärta hela tiden! Saknar dig! Puss och kram från mamma.

Inga kommentarer: