torsdag 15 november 2012

Den som väntar

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det... Väntar gör jag, men inte på något gott direkt. Har aldrig längtat efter mensen så som jag gör nu, njöt verkligen av att slippa den när jag avr gravid, ljuvligt! Men nu kan den gärna få komma så jag får ett kvitto på att kroppen börjat återgå till sitt normala igen. Försöker verkligen att inte tänka och fokusera på det, men hur lätt är det då? Inte alls när alla andra får tillbaka sin (de jag pratar med på FL) mens och även ägglossningen och kan försöka igen... Ååå undrar om det någonsin kommer att bli min tur igen???

Idag körde jag ett hårt och intensivt träningspass efter jobbet, så otroligt skönt! Fick ur mig en hel del känslor så nu känner jag mig lite tom. Får se om jag kan gå imorgon, men vill man vara fin får man lida pin eller är det inte så man säger?! Tänkte att jag börjar träna lite mjukt nu och sen efter nyår hårdkör jag!

Den här kvällen och eventuellt delar av natten ska ägnas åt att skriva omdömen så det blir klara innan helgen! Nästa vecka kör jag igång med utvecklingssamtalen, 10 nästa vecka, 2 veckan därpå och sen är det 5 som inte lämnat in lappen än så de ska ju in någonstans också! Så jag vet vad jag gör iallafall!

Får se hur natten blir...torsdagsnatten brukar vara hemsk och jag fasar även inför morgondagen...fredag...
Kram

Inga kommentarer: