fredag 30 november 2012

Mys

Så var vi efter många timmar i bilen nere i Motala! Det var halt och många olyckor uppe i norr, vi har ju fått ett antal dm snö de senaste dygnet. Här nere ligger det bara som ett tunt, tunt täcke vilket jag tycker är skönt! Var rätt frusen efter dagens utelektion i skolan, men eleverna tyckte om snön!

Fick god mat när vi kom ner och tar det nu bara lugnt! Har myst med älskade lilla Axel också! En sån liten charmig kille som får en att må så bra!!!




Älskade lilla Axel!

Prat, pussar, skratt och massa mys!
Älskar min lilla systerson så otroligt mycket och även om jag saknar min egen lilla son så får Axel mig att må så bra!!! Ska njuta hela helgen...bara massa mys och bus med honom!!!
Moster älskar dig Axel!!! Hoppas på att kunna ge dig en kusin, men kan inget lova!
Kram

Inga kommentarer: