söndag 4 november 2012

Hemma igen!

Nu är vi hemma igen och det är så skönt!!! Det har varit skönt där nere, men jag har inte varit på humör för att umgås. Det är jobbigt när man känner att ingen förstår och bara säger att det går över, livet rullar vidare. Kändes inte ens som någon idé att försöka förklara hur jag mår så höll tyst istället.
Men det var underbart att få träffa lille Axel igen även om det har känts i hjärtat! Hans små leenden fick mig att le själv! Hade så gärna velat ge honom en liten kusin om några månader, men det lyckades jag ju inte med...

Nu ska jag bara tänka på jobb, studier och träning. Japp skrev rätt...nu ska jag börja träna igen. Min kropp ska få jobba och ha lite ont... Mycket mer verkar den inte duga till...nu ska vi satsa på att se lite snygg ut till sommaren! Fast det lär jag nog inte heller lyckas med...

Något som gärna får försvinna är trycket över bröstet som dyker upp varje kväll...vill så gärna kunna sova en hel natt... men men.
Kram

Inga kommentarer: