fredag 9 november 2012

Fyra veckor

Fredagar är förtillfället den jobbigaste dagen under veckan. Jag förknippar den bara med förlust och sorg vilket är jättejobbigt.. Idag är det fyra veckor sen jag fick föda fram vår lille son. Gråten har funnits nära hela dagen och sov inte speciellt bra i natt heller så trött är mitt nya förnamn. Vissa dagar, idag tillexempel, så har jag svårt att se hur jag ska gå vidare, hur jag ska få tillbaka glädjen i mitt liv. En väldigt fin och förståndig vän sa till mig att det tar tid och att jag måste ge det tid. Så sant, men så jobbigt. Vissa dagar orkar jag knappt med mig själv och skulle bara vilja dra något över mig och försvinna. Stackars min kära fru som får stå ut med mig! Älskar dig Anneli!!!

Jag älskar änglar, inte de där fina och perfekta utan de där lite udda och charmiga! I varenda butik jag går in i kollar jag efter änglar och just nu letar jag efter den absolut perfekta som ska symbolisera Pyret! Har inte hittat den än, men hoppas att den ska dyka upp...sätter mitt hopp till Köpenhamn när vi ska dit om några veckor!
Vår son är ju en fin liten ängel som svävar där uppe i det blå! Det är ju bara synd att han inte fick vara en levande liten ängel! Dock har jag många andra änglar omkring mig som jag inte skulle klara mig utan just nu! Ni får mig att orka, Tack kära ni!!!

Inte de bästa bilderna, men två av alla mina änglar är detta!

Älskade lilla Pyret!
Fyra veckor har gått sen vi förlorade dig, det känns fortfarande som igår. Smärtan, sorgen allt är detsamma som innan även om jag stundtals har små ljusa stunder! De är dock få och ofta vet jag inte riktigt hur jag ska orka... Du är så saknad och jag tittar ofta på bilden som jag har av dig! Den är så fin och det absolut käraste bilden jag har!
Hade så gärna velat lära känna dig, få se vilken slags pojke du hade blivit...lugn, busig, vild, charmig... Fått se dig börja gå, prata, springa mm, Jag tycker fortfarande att det var mitt fel att du inte fick en chans här i livet även om alla säger att det inte är så. Jag hoppas att du kan förlåta mig och se ner på mig där uppifrån himlen med ett leende! Du kommer alltid att vara min förstfödde och har alltid en stor plats i mitt hjärta, en plats ingen kan ta eller fylla!
Jag saknar dig och älskar dig mitt kära lilla Pyre! Ta väl hand om dig!
Kram

Inga kommentarer: