lördag 10 november 2012

Vill fungera

Vill så gärna fungera som vanligt igen, men mitt psyke säger något annat. Hade en jobbig natt, men fick iallafall sova lite, men känner mig inte ett dugg pigg utan snarare tvärtom.
Följde med Anneli ner på stan en sväng, men usch och fy...det blev inget långvarigt besök inte. Fick nästan lite panik så det var bara att bege sig hemåt. Undrar hur länge detta ska hålla i sig? Orkar inte mycket mer snart...

Just nu ligger jag på soffan och försöker titta på film, Anneli är på Mirandas fyra årskalas. Jag orkade inte följa med, förmycket folk. Har nu världens dåligaste samvete och känner mig som världens uslaste människa, rolig moster jag är va. Men hon får en mycket bättre födelsedag utan störda mig.

Grattis Miranda på 4 årsdagen!
 
 


Inga kommentarer: