tisdag 20 november 2012

Lång dag

Blev en lång dag idag...men har hunnit med mycket. Hann skriva lite IUP:er på morgon sen har lektionerna bara rullat på. Två  utvecklingssamtal har jag fått avklarat idag, imorgon vänatar fyra stycken. Skönt att kunna bocka av dem från att göra listan! Ikväll tänker jag totalvägra att plugga...orkar bara inte med alla dessa uppgifter. Har ju faktiskt redan gjort de inför nästa tillfälle så jag kansk kan lugna mig lite med de som ska in senare. Ska däremot försöka få till en Lpp i musik...får se hur det går.

Var och tränade efter jobbet och det var så skönt!!! Det kommer att kännas skönt imorgon, framförallt i ben och mage. Hoppas på att hinna med ett pass på torsdag också, men måste ju hinna packa inför helgen. Fick rensa tankarna lite och det var behövligt...gick ju inte riktigt som jag ville idag. Men har lovat några i min närhet att jag ska försöka vara lite positiv så jag får väl hoppas att det blir vår tur snart igen!
                                                                 Kram

Inga kommentarer: