torsdag 22 november 2012

Trötter

Så trött ikväll...hann inte ta rast idag utan det gick i ett mellan 07.00-16.30. Men nu är 9 av 17 utvecklingssamtal avklarade! Har även gjort planeringen klar för nästa vecka och det är bra för den blir lite hattig av olika anledningar. Egentligen borde jag lägga mig på en gång, men har inte packat färdigt inför helgen än så det går inte. Men skulle nog kunna somna på en gång trots trycket över bröstet. Hoppas på att kunna sova gott på hotellet i helgen...shoppingen kanske gör mig lite trött!

Annars laddar jag för mitt läkarbesök nästa vecka. Hoppas innerligt att jag får de besked jag vill ha och att allt går vägen...men så kan man ju ställa frågan varför något skulle gå bra för? Det har ju hittills inte gjort det under de år vi har kämpat...Motgång är mitt andra namn! Ja jag vet att ju skulle vara positiv, men det är inte lätt... Jag kan bara inte se att det skulle gå bra, börjar på något sätt vänja mig vid att det går åt skogen hela tiden även om jag önskar det  motsatta. Har ju inte direkt goda erfarenheter av medgång...

Nu ska jag nog faktiskt ta tag i det där packandet och se fram emot en lugn och härlig helg med min fru i Köpenhamn!!!
Kram

Inga kommentarer: