torsdag 29 november 2012

Skönt!

Så skönt det vara att gå igenom "besiktningen"...när jag gick där i från kom tårarna av lättnad. Nu får vi se framåt och hoppas att allt klaffar och går som det ska!!!

Tog en liten shoppingrunda på vägen hem...hittade några tröjor och lite pysselsaker samt ett par skor!


Tänk att dessa små raringar fick följa med mig hem! Så otroligt sköna vinterskor! Måste passa på att shoppa lite nu för jag har avlagt ett löfte inför framtiden...får se hur det går. Jag kommer hålla det, men frågan är från när?!

Kära Pyret!
Idag fann jag en del av det jag letat efter! Hittade en form av ängel som jag tycker passar dig! Det är ett litet barn som ligger tryggt i änglavingar! När jag såg den på hyllan så var det ingen tvekan...denna skulle med hem! Så nu har jag en "ängel" som symboliserar dig!  Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och de som vi hade kunnat haft tillsammans! Saknar dig så otroligt mycket!!! Och ofta vet jag inte hur jag ska vara eller gå vidare samtidigt som jag egentligen vet det. Du har för alltid en stor del av mitt hjärta min älskade änglason!!!
 
Denna är tillägnad min änglason!!!
Nu ska jag packa för imorgon åker vi till Motala för att umgås med familjen och göra julgodis!
Kram

Inga kommentarer: