onsdag 28 november 2012

Snö

Så kom då snön till oss också idag...suck. Den hade gärna fått hålla sig borta ett tag till, men nej då...nu är det vitt där ute, får se hur länge det ligger kvar innan det bara blir blask?! Måste ju erkänna att det ser mysigt ut, men gillar det inte.
Ikväll har vi satt upp alla adventsstjärnor och det är så mysigt! Vi är ju borta i helgen då det är första advent så då ville jag få upp dem innan så det var klart! Nu är det så fint, har även passat på att städa av några av rummen men fortsätter imorgon när jag kommer hem!


Imorgon gäller det...jag hoppas så att jag ska få det besked jag vill ha, men vågar inte riktigt tro på det. Som jag skrivit förr, varför skulle det helt plötsligt gå vår väg? Varför skulle vi få medgång?
Jaja...vi får se hur det går, risken är att jag kommer vara skitsur på fredag och resten av året...värre än så kan det ju inte bli.

Nu ska jag slappa framför tv:n resten av kvällen och inte göra något vettigt. Nytta gör vi imorgon igen!
Kram

Inga kommentarer: