måndag 1 oktober 2012

Vecka 17

Idag har jag gått hela 17 veckor in i graviditeten...veckorna går ganska fort ändå måste jag erkänna. Just nu skulle jag dock vilja att den gick lite saktare så jag hinner med allt på jobbet samt mina studier, stressfaktorn är hög för tillfället. Vad gäller graviditeten så syns det inte så mycket än och stör mig lite, känner mig inte så gravid (om man inte bortser från ryggvärken då). Men ska väl vara glad så länge magen väljer att vara "liten" och vågen står still! Nu är det bara 23 veckor kvar! Om två veckor ska vi på det "riktiga" ultraljudet och det ska bli kul! Eftersom jag inget känner än så vet man ju inte om pyret lever...men det hoppas jag verkligen att den gör!

Anneli och jag bokade en weekend resa till Köpenhamn idag! Vi ska dit i slutet av november, gå på Tivolits julmarknad och bara mysa! Måste ju passa på så länge vi kan! Vi ska flyga ner för att spara tid så det är skönt och vi kommer att bo relativt centralt! Mysigt ska det bli!!!

Nu måste jag verkligen sätta fart med min matematikuppgift, men har verkligen ingen motivation...men har tyvärr inget val då jag har redovisning om en vecka...suck.
Kram

Inga kommentarer: