söndag 21 oktober 2012

Ångest

Imorgon är det dags igen...har lite ångest och är nervös inför hur det kommer bli. Jag hoppas att jag kan hålla humöret upp under skoldagen iallafall, vill ju inte att eleverna ska se när jag blir ledsen om jag nu blir det...vilket är ganska troligt. Är egentligen jättetrött och borde verkligen lägga mig så jag orkar med morgondagen, men jag får sån ångest när jag lägger mig, tryck över bröstet och så drömmer jag så mycket. I 9 av 10 drömmar så återupplever jag de tre värsta dagarna i mitt liv och det gör så fruktansvärt ont i både kropp och själ. Jag hoppas att det här går över/ blir bättre snart för det är jobbigt. Längtan och sorgen efter Pyret kommer alltid att finnas där, men jag behöver kunna sova och få känna mig utvilad. Har inte sovit en hel natt på över en vecka och jag kan inte somna på dagarna heller. Snälla låt det blir bättre snart!

I helgen har jag haft min älskade mamma här!!! Hon var i Uppsala i jobbet så igår (lördag) åkte vi dit för att hämta henne! Vi passade på att ta en tur på Gränby C, köpte lite kläder! Hämtade sedan upp mamma och sedan åkte vi hem igen. Vi tog en lunch på stan (Norrtälje) och strosade runt lite innan vi åkte hem för en lugn och mysig hemmakväll!!! Idag (söndag) har vi tagit det lugnt, åkte och provade skor men köpte inga. Hittade dock ett par jättefina stövlar! Ätit god mat och bara myst! Det har varit så underbart att ha henne här och när hon åkte idag med bussen så brast det. Saknaden blev så stor och vi har pratat mycket om det som hänt och om framtiden! Så skönt att bara få mysa i hennes famn och känna sig "liten" igen!!! Älskar dig mamma och längtar tills vi ses igen, bara 1½ vecka kvar!!!

Ögonen går egentligen i kors och jag borde välja sängen, men drar mig för det...
Kram

Inga kommentarer: