söndag 28 oktober 2012

Sömn var är du?

Tänk om jag ändå kunde sova...har varit vaken till och från i natt. Har dessutom en grym huvudvärk som inte vill ge med sig trots att jag tagit en tablett. Anneli sover fortfarande gott och det unnar jag henne! Något positivt med att jag inte kunde sova är att jag hunnit plugga lite samt jobba lite med PIMuppgift 3 till jobbet. Men jag känner att jag skulle behöva fler timmar sömn...det här är inte hållbart så länge till. Men kan jag bara ta mig fram till jullovet så kan jag sova sen!Sömn

Det ser ut att bli en kall, men väldigt fin dag idag! Kanske skulle försöka ta en promenda för att få lite frisk luft! Men har ju lite annat att göra och så behövs det verkligen städas här hemma.

Om två dagar åker vi till Motala för en familjehelg! Det ska bli så mysigt och så skönt, ska pussa på min systerson hela tiden!!! Som jag saknar den lilla pojken, men det kommer säkerligen bli några tårar fällda också. Hemskt att jag ska vara avundsjuk på min syster, men lite så är det tyvärr. Men det ska absolut inte få gå ut över henne eller lille Axel!!! Köpte saker till honom igår, får jag ingen egen att skämma bort så får ju Axel dras med att moster gillar att shoppa!!! Lillasyster kommer att bli tokig, men det tar jag ;)!
Snart ses vi Axel och då ska vi mysa och gosa hela tiden!!!
Kram

Inga kommentarer: