fredag 19 oktober 2012

Till min änglason!

Min älskade lilla änglason!

En vecka har nu gått och idag känns det extra tungt. Vi fick bara 19 veckor tillsammans och trots att du låg i magen hela tiden så pratade vi varje dag! Jag saknar de små stunderna och längtar efter dig varje dag!
jag vet att jag aldrig kommer att få träffa dig utan får hålla mig till den enda bild jag har av dig, den mest värdefulla bild jag har!!! Så snart jag och din andra mamma Anneli är starka nog ska vi framkalla bilden och hänga upp den i sovrummet så vi kan titta på dig innan vi somnar och se dig så fort vi vaknar!

Du vet ju hur jag har berättat om att jag älskar änglar, inte de där söta och perfekta, utan de där lite mer udda och speciella! Igår när jag för en gångs skull tog mig ut så åkte jag till en butik och hittade en jättesöt liten änglabjörn som håller i ett hjärta! Tänkte på dig då så tills jag hittar den där speciella änglapojken så får den här representera dig!!! Men jag lovar att hitta den absolut perfekta för det är du värd!!!

Min älskade lilla änglason jag hoppas att du har det bra där du är!! Här är så tomt utan dig och stundtals vet jag inte hur jag ska gå vidare. På måndag skulle du och jag ha varit halvvägs...halvvägs till att få ses i det verkliga livet, men livet vill något annat och det är så orättvist. Varför skulle just du och jag separeras från varandra? Det kommer jag aldrig förstå. Men jag hoppas att du blir väl omhändertagen där du är och att de är snälla mot dig!

Här har du den lilla änglabjörnen som jag hoppas du godkänner tills jag hittar den perfekta änglapojken!
 Min älskade son ta nu hand om dig och glöm aldrig att jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du finns alltid i mina tankar och jag glömmer dig aldrig!
Puss och kram mamma

Inga kommentarer: