tisdag 2 oktober 2012

Irriterad

Är irriterad ikväll...försöker skriva min examinationsuppgift, men motivationen är väldigt låg. Får inte till de rätta formuleringarna och har kört fast på kartorna. Dessutom gick jag in på universitetssidan för att kolla om de nya datumen för delkurs 2 hade kommit och de fanns, men att lektionstillfällena skulle ligga på måndag-tisdag som det gör nu och som de lovade stämmer ju inte alls. Ett tillfälle kommer jag bara att kunna vara med på halva för min tid hos barnmorskan tänker jag inte ändra på bara för att de bytt dagar...suck...så irriterad är jag. Vet inte hur jag ska få till min uppgift, men jag har ju till tisdag på mig. Nästa så jag skulle vilja sjukskriva mig en dag för att bara plugga, men min arbetsmoral är för hög. Stannar ju knappt hemma när jag har feber. Men det löser sig nog! Vi har betygen A-F så får jag bara E så är jag nöjd för då är jag godkänd!
Kram

Inga kommentarer: