tisdag 30 oktober 2012

Ledig

Nu är jag ledig i hela fem dagar och det ska bli skönt! Visserligen har jag ju bara jobbat en vecka efter den de veckor jag nyss var hemma, men det har varit mycket instensivt och rent psykiskt så ligger jag fortfarande efter. Det lär väl ta sin lilla tid att komma tillbaka och jag måste väl ge mig den tiden! Det gör fortfarande väldigt ont i mig när jag pratar om Pyret, men har nu lärt mig att för det mest hålla tårarna inne. I vissa fall går det inte, men för det mesta. Jag klandrar fortfarande mig själv väldigt mycket och avskyn för mig själv är mycket stor. Samtidigt som jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden för då skulle jag göra allt annorlunda och faktiskt lyssna på min kropp...nu känns det som det kvittar... Ta hand om dig säger alla, men varför då? Just nu ser jag ingen anledning till det. Så länge jag kan få studier och jobb att gå ihop, om jag nu kan få det, så är jag rätt nöjd.

Imorgon åker vi till Motala och det ska bli skönt att komma bort lite! Ska umgås med familjen och eventuellt träffa en vän! Får se vad jag orkar och hur känslorna bestämmer sig för att vara. Ska mysa så mycket med min käre lille systerson och skämma bort honom!!! Just den biten kommer bli känslosam, men som jag längtar efter honom!!! Det är ju bara synd att jag inte kan ge honom en liten kusin...vi får hoppas att min andra syster kan ge honom det så småningom!

Imorgon ska vi stanna vid minneslunden, Barnkullen, vid Danderyds k:a...köpte ett jättefint gravljus med blommor idag som vi ska ställa där. Skriver mer om det när vi varit där!
Kram

Inga kommentarer: