söndag 28 oktober 2012

Söndag

Söndagen är snart över och vi har inte fått riktigt allt gjort som vi tänkt. Vi var i väg till Skoman så nu har jag köpt stövlarna, dock inte de jag såg först utan det blev ett par andra! De sitter så bra på mina fötter/ben och kommer bli så snygga till min nya kappa! Och eftersom jag inte får eller behöver köpa en massa andra saker nu då så kan jag lika gärna unna mig nya skor och annat smått och gott!


Vi har även fått upp den nya bokhyllan inne på kontoret och det blev så bra! Passade på att rensa i de hyllor som vi hade innan samt i de somska vara kvar! Så när det blir dags för att bli kombinerat kontor/gästrum så blir det lättare att möblera om! Men det ligger långt fram i tiden.

Har pluggat också, men det har varit segt...snart ska vi äta och sen blir det några timmars plugg igen. Vill så gärna få in de uppgifter som ska vara inne den 6/11 innan vi åker på onsdag så jag kan njuta av att umgås med familjen nästa helg utan att känna stress.

Hade en dipp här på eftermiddagen...känner mig så värdelös på många sätt och hatar min kropp...Min/vår dröm skulle ju äntligen gå i uppfyllelse, men så fel vi hade. Har insett att jag har en lååång väg tillbaka. Får titt som tätt höra att det går över, du är snart som vanligt igen. Det kanske stämmer, men just nu känns det inte så. Jag vill hoppas på ett lyckligt slut i framtiden, men vågar inte.
Kram

Inga kommentarer: