fredag 26 oktober 2012

Två veckor

Sitter i soffan och tittar på X Factor tillsammans med min fru, har visserligen datorn i knät och hon spelar på mobilen. Så sociala är vi en fredagskväll ;). Är sinnesjukt trött, men än går det inte att lägga sig...några timmar till måste gå. Anneli har hjälpt mig med mina hemska matematikuppgifter, tänkte att om jag ägnar de timmar jag inte kan sova om nätterna till att plugga så hinner jag göra färdigt de 3 första uppgifterna innan onsdag då vi åker söderut. Så i helgen ska jag/vi lägga in mina lösningar på uppgifterna på Mondo som universitetsidan heter. Har dock inte bestämt mig för hur jag ska göra än med kursen, men tills jag gör det så måste jag plugga så jag inte ligger efter...försökte beställa mina böcker idag, men det var lättare sagt än gjort...får be om hjälp på jobbet tror jag.

Idag är det två veckor sen jag/vi förlorade Pyret. Det har känts idag och jag har haft det tungt, tårarna har bränt bakom ögonen och jag har fått bita mig i tungan flera gånger. Det känns fortfarande som om det var igår det hände, så overkligt och saknaden är så otroligt stor.  
Saknar dig min lilla änglason!!!
 
Tack Marie för att jag fick prata av mig idag! Det är alltid så skönt efter att ha samtalat med dig! Du ger mig på något sätt ett lugn även när det är som jobbigast! Försöker faktiskt ta åt mig av det du säger och dina råd, men du känner ju mig ;)...eller?! Du är en helt fantastisk och jag är så glad över att du är min vän och kollega!
 
 
Nu ska jag återgå till min fru, studier och tv och hoppas på att ögonen faller ihop av utmattning!
Kram

Inga kommentarer: