lördag 27 oktober 2012

Lugn lördag!

Haft en lugn, skön och trevlig dag tillsammans med min fru! Vi var till Barkaby och outleten där och det var nog det tråkigaste handelsområde jag varit på. Hittade en kappa på Kappahl som fick följa med hem! Har tittat på den många gånger, men eftersom tanken var att jag skulle bli tjockare och tjockare så var det ju dumt att köpa den. Men nu är det ju som det är så jag köpte den, kunde ha en mindre storlek nu än va jag trodde! Vi var även till lite andra butiker samt IKEA. På IKEA köpte vi en bokhylla, nu ska det bli ordning inne på kontoret. Tanken är ju att det ska bli ett kombinerat kontor/gästrum, men det får bara va ett kontor ett bra tag till framöver. På vägen hem stanande vi till på Täby C...jag skulle ju shoppa kläder idag var tanken, men hittade inget mer utöver kappan. Köpte dock en väska på Täby C!

Något som var väldigt jobbigt under dagen var alla magar och bebisar som fanns överallt och jag såg verkligen alla. Det var nog det jobbigaste att veta att det kunde ha varit jag, det kunde ha varit vi som gick till Barnens hus och köpte barnvagn mm. Har också insett att det kommer bli ett tufft år framöver med alla vänner som ska ha barn. Jag är självklart glad för deras skull, men önskar ju att jag också fick uppleva den där lyckan att få barn. Jag kan ju alltid hoppas och längta, men tror ju inte så mycket på det...

Här nedan kommer min kappa och väska! Kappan gör sig mycket bättre på, den ser ju inte så fin ut när den hänger. Men nu kan det bli kallt så jag kan använda den! Nu är det bara de där stövlarna som jag har sett på Skoman kvar att köpa...de är dyra, men nu har jag ju inte en massa andra dyra inköp att göra så då kan jag ju unna mig dem ;)!

 
Ikväll blir det lugnt, ska titta på Så mycket bättre och mysa med min fru! Har så otroligt ont i huvudet, tror att det är sömnbristen som börjar visa sig nu. Hoppas bara den försvinner till på måndag då jag ska lyssna på föreläsningar hela dagen lång.
Insåg precis att jag inte pluggat något idag...suck. Blir dessto mer att göra imorgon, men det har varit skönt att ha tänkt på det.
Dags att hjälpa älsklingen med maten, är egentligen inte hungrig, men måste ju som alla säger äta. Hoppas ni alla får en lugn och skön lördagkväll!
Kram

Inga kommentarer: