onsdag 17 oktober 2012

Tack!

Mitt i all sorg så blir jag så varm i hjärtat över alla kramar och tankar som ges! Idag ringde det på dörren och utanför stod ett blombud... Det var en så otroligt fin blombukett från mitt jobb! Jag blev så rörd och jag som precis slutat gråta efter ett känslosamt samtal med min lillasyster samt läst ett vackert kort från min mormor och morfar började gråta igen. Det känns som om jag inte gör annat än gråter...tur jag ska jobba på måndag igen så jag får skärpa till mig lite.

Visst är den vacker!!!
Tack kära kollegor!!!
Efter att ha skärpt till mig lite så fixade jag till mig och åkte till frisören...nu är jag betydligt korthårigare och ljusare igen! Jag kan ju åtminstone försöka se lite fräsch ut även om jag inte känner mig det...

Åter igen, TACK för all värme och omtanke alla skänker mig och min fru Anneli!!! Det betyder otroligt mycket för oss även om vi inte alltid orkar visa att det gör det!
Kram

Inga kommentarer: