måndag 8 oktober 2012

Suck

Ja den där motivationen som jag eftersökte dök aldrig upp, men nu är den himla uppgiften "klar", sen är ju bara frågan om den blir godkänd...åker nog på att komplettera lite. Imorgon ska den även presenteras muntligt och det gillar jag inte. Tycker verkligen inte om att stå och prata inför en massa människor...nähe tänker ni säkert då. Varför har du då valt det jobb du har? Jo det ska jag tala om för er... Det är mycket roligare och trevligare att prata inför elever än för vuxna. Vuxna är så förbannat kräsna och kritiska, barn är mer öppna och de gör mig inte nervös. Jaja...10 minuter ska jag stå och prata om min begreppskarta imorgon. Tycker morgondagen kan vara över nu.

Idag har jag förresten gått 18 fulla veckor! Nästa vecka är det ultraljudsdags!!!

Nu ska jag slappa i soffan lite innan jag måste sova...klockan ringer 05.00 imorgonbitti.
Kram

Inga kommentarer: