tisdag 25 september 2012

Mosters lilla prins!

Veckorna går och det var ett tag sen jag skrev här. Idag går jag in i vecka 17 och jag tycker veckorna går alldeles för sakta... Illamåendet är i princip borta, får små återfall då och då, men det är mycket bättre! Just nu är det ryggen som inte riktigt vill som jag, men det blir säkert bättre så småningom! Tycker dock inte att det syns alls att jag är gravid så har varit mycket dålig på att fota den...får se om jag gör det alls. Längtar tills vi ska på ultraljud om 3 veckor så jag får se att det lilla pyret mår bra och fortfarande lever. Känner ju inget så man vet ju inte. Tiden får iallafall gärna gå lite fortare!

I helgen fick jag äntligen träffa min så otroligt söta och goa systerson som jag tror kommer få namnet Axel!!! Utan att vara partisk så är han nog det sötaste och mest proportionella nyfödda barn jag sett!!! Så fort han låg i famnen så tittade han på en med sina stora vackra ögon och hade sin små ljud för sig! Han gillar att sova och måste väckas varje gång det är matdags. Det var riktigt svårt att åka därifrån i söndags så nu räknar jag bara ner tills jag får träffa honom och min kära syster igen!!!


Lillmoster har köpt denna fina dräkt!


Mosters älskling!!!
Sover sött i vagnen under filten som mormor stickat!


Sova gillar jag! Är så söt!!!
Jag älskar verkligen denna fina lilla pojke av hela mitt hjärta och om några månader hoppas jag på att ge honom en väldigt fin liten kusin!!! Men innan jag får njuta av mitt/vårt pyre får jag njuta av denna underbara lilla pojk! Älskar även min familj och önskar att vi sågs mycket oftare än vi gör!!!

Nu blir det liggläge ett tag för att sträcka ut ryggen...måste även skriva lite saker till jobbet imorgon.
Kram

Inga kommentarer: