tisdag 4 september 2012

Offentligt!

Så nu är det äntligen offentligt och det där med att hålla tyst har varit så svårt...inte min starka sida när man går och är så glad!!! I mars så är det äntligen vår tur att bli föräldrar och vi längtar så otroligt mycket!
Det har varit en tuff resa med många motgångar och första tiden har varit präglad av illamående 24 timmar om dygnet samt mycket kramper i magen. Tröttheten har varit ganska jobbig och större delen av semestern sov jag. Är fortfarande väldigt trött och somnar tidigt varje kväll, däremot har illamåendet börjat försvinna och förekommer mest på kvällarna och det är så skönt! Jag är väldigt känslig mot dofter så ska ni träffa mig så använda inga starka parfymer ;)! Skämtosido...men jag är väldigt känslig...
Har redan fått sett de lilla pyret 2 gånger, första gången i vecka 10 och sedan i vecka 13...helt underbart att få den röra sig där inne i magen och se hur den har växt! Men nu får vi vänta tills i mitten av oktober och då det "riktiga" ultraljudet ligger och jag längtar så tills dess!!! Sen får gärna de närmsta 5 månaderna gå fort fort!!! Vill ha det lilla pyret här nu!!!!
Kram

2 kommentarer:

Martina sa...

Grattis igen! :)

Anonym sa...

Är så glad för er skull!! Grattis igen :-)/Kram Mia