torsdag 6 september 2012

Dokumentera

Fick frågan idag av en vän om jag börjat dokumentera magen och svaret på den frågan är nej...det syns absolut ingen skillnad från innan, däremot så klarar jag inte av att ha underdelar som sitter åt eller tighta kläder för då mår jag illa och det trycker på magen. Än så länge står även vågen stilla och det gillar jag! Men ska väl ta och börja fota den så småningom när jag själv känner att det syns.
Mina elever vet ingenting än, men härom dagen sa en pojke att han tyckte att jag hade gått upp i vikt i sommar. Jaha svarade jag. Ja du har nog ätit alldeles för många glassar! De är söta de små liven! Glass är ju ingen direkt favorit så det beror ju inte på det, men det sa jag aldrig. Jag hoppas att jag ska kunna dölja det fram tills efter höstlovet, men det återstår att se.

Nu börjar jag få ångest över att min mattekurs drar igång på måndag igen...VILL INTE och har absolut ingen motivation. Men, men ska försöka hinna avsluta kursen i mars, men det kan bli svårt... jag vet ju att jag runt den 17-18 mars kommer att sättas igång om pyret inte väljer att komma innan och om jag minns rätt så slutar kursen i slutet av mars...så vi får väl se. Men någon lust har jag inte...

Längtar så tills jag får hålla det lilla pyret i min famn!!!

Inga kommentarer: