söndag 26 augusti 2012

Dumma förkylning

Börjar bli riktigt trött på denna dumma förkylning nu...den stör mig. Kan inte sova ordentligt eftersom näsan täpper igen så då vaknar jag med ett ryck och måste gå upp, är slemmig i halsen och får titt som tätt kväljningar..ja trevligt är det då inte. Slipper iallafall febern... Men jag behöver min sömn...är ju trött som det är ändå just nu!
Idag har vi trist väder här uppe i norr, det regnar just nu så idag blir det nog en inne dag. Måste läsa på lite inför jobbet imorgon och sen tror jag nog att vi ska åka och köpa nya växter till vardagsrummet. Några som klarar av att jag glömmer att vattna dem då och då ;). Får se vad vi kan hitta på får några!
Annars har vi nog det bara lugnt och skönt idag, njuter av söndagen och bara är! Imorgon börjar en ny arbetsvecka tillsammans med alla elever och kollegor!
Kram

Inga kommentarer: