torsdag 9 augusti 2012

Tillbaka på jobbet

Har jobbat idag...packat upp en massa lådor i mitt klassrum och fixat lite, men det finns en hel del kvar att göra! Det var så roligt att vara tillbaka på jobbet och jag ser fram emot denna termin även fast jag vet att den kommer att bli tuff. 100% jobb och 50% studier tar ut sin rätt, men roligt är det! Nu är jag helt slut i kropp och knopp och kommer nog somna ganska tidigt och gott ikväll! Märks att jag varit ledig länge och att kroppen inte riktigt är som den ska, men va gör det när man trivs så bra med jobb och kollegor!!! Snart har jag ställt in mig på de vanliga rutinerna igen så då är det bara att köra!

Nu ser jag fram emot helgen då vi ska på kräftskiva hos goda vänner i Vallentuna! Det ska bli riktigt trevligt även om jag inte äter kräftor, tar med mig räkor istället!
Sen blir nog måndagen rätt bra den också! Kul och spännande ska det bli!!!

Nu ska jag ta och titta lite på tv innan ögonlocken faller samman! Ny arbetsdag imorgon, men en liten kortare sådan!
Kram

Inga kommentarer: