söndag 12 augusti 2012

Kräftskiva

Igår kväll var vi till Vallentuna på kräftskiva hos Lena och Jonas! En mycket trevlig kväll med frågerunda, god mat och mycket trevligt sällskap! Det enda tråkiga var att jag mådde så illa hela kvällen, men fick i mig lite räkor iallafall! Det släppte lite framåt småtimmarna och det var skönt! Det var så roligt att träffa mina kära vänner igen och även de andra som var där! Men extra kul var det ju såklart att träffa Sara, Stefan, Martina, Björn och så värdparet!
Min underbara fru njuter av sin kräftor!

Värdinnan!

Stefan, Sara och Björn! Tror att de ska försöka dra in sina magar...Sorry Sara, men du lyckas inget vidare...så vacker i din söta mage!

Martina och Björn
Som sagt en mycket trevlig kväll, men idag är jag riktigt seg... Har mesta dels legat på soffan, men städat sovrum, kök och vardagsrum också! Anneli städade badrummet samt dammsög...så skönt att göra det tillsammans! Nu laddar vi för morgondagen!!!
Kram

Inga kommentarer: