fredag 1 mars 2013

Varför?

Jag blir så knäpp...varför kan man inte sova länge när man väl kan? Varenda dag denna vecka har jag vaknat vid sex - sju och varit pigg, Visst man får mycket gjort och dagen blir längre, men kan lova att på måndag lär det vara supersegt att gå upp och jag kommer få stressa som vanligt.

Nästa vecka händer det ganska mycket så lär väl vara helt slut efter den. Men spännande ska det bli! Det bästa som händer är nog faktiskt att jag har min absolut sista mattelektion!!! Så ljuvligt att snart få tillbaka mn fritid!!!

Ligger just nu på soffan och tittar på nyhetsmorgon...önskar att jag hade åkt ner till Motala några dagar, men nu valde jag att stanna hemma. Saknar min familj och har ingen aning om när vi ses igen...kanske tar mig en tur till Örebro på påsklovet för jag har lite abstinens efter min systerson...tur det inte är så många veckor dit! Mamma får ta sig dit då!
I eftermiddag får vi nog besök av Annelis syster och systerdöttrar så lite livat lär det bli! Imorgon kommer Annelis systerson hit och ska stanna tills på söndag då hans föräldrar ska ut och roa sig! Så lite händer det allt i helgen!

Näe kanske ska ta och göra mig iordning...ska fixa lite sen.
Trevlig fredag på er!
Kram

Inga kommentarer: