lördag 30 mars 2013

Lite lugn...

Fick gå upp lite tidigare än vad jag gjort den senaste tiden för att äta frukost och fixa till mig innan det var dags att bege sig till US i Linköping för extra kontrollen.
Mamma skjutsade dit mig och följde även med in! Väl där fick vi höra att vi kunde få vänta 2-3 timmar och det var ju mindre skoj, men det var ju bara att gilla läget. Men efter 30 minuter kom läkaren och jag fick komma in. Jag var så nervös, men idag såg allt bra ut! Läkaren i torsdags måste ha mätt livmodertappen helt galet för idag var den åter 34-35mm lång och allt såg bra ut! Tyngden i magen beror på att bebisen ligger långt ner och det var fullt ös. Jag är lite lugnare, men långt ifrån lugn.
Nu blir det vila, på måndag kör jag hem ugen och på tisdag är det dags för rutinultraljudet! 

Jag ska nu försöka njuta av påsken och av sällskapet avin familj! Idag har även mina systrar med respektive kommit och lille Axel underhåller oss alla! 


Kram

1 kommentar:

Therése sa...

Så skönt! Glad påsk till er alla och klappa Trollet från mej ;)