söndag 10 mars 2013

Tänkt idag

En fin dag, men ändå lite tung. Vet att jag ska lägga all min energi på trollet i min mage, men idag är  det svårt att inte tänka på Pyret!
Idag var det ju tänkt att han skulle ha kommit, sen kunde det ju visserligen blivit så att han kommit tidigare eller senare, men tanken var idag! Det känns helt sjukt att jag idag går in i v16 istället för att vara i slutet av v40...men det går ju tyvärr inte att ändra på.

Pyret!
Du är så saknad, men jag vet att du har det bra där du är! Det är säkert en bättre värld än denna!
Men det hjälper inte mig, hade ju velat ha dig här, fått se dig växa upp och lära dig saker!
Nu hoppas jag du vakar över mig och din lillasyster eller lillebror! Vi vet ju inte vad det blir, men det vet säkert du :)! När det känns tungt sitter jag med fotot av dig i knäet och njuter...den korta stund jag fick med dig har satt spår i mig! Fina lilla du, ta hand om dig!
Mamma älskar dig!!!
 
 
För att slippa tänka så mycket idag ska vi röja lite här, åka till tippen med ett lass. Jag lovar att inte bära tungt, men följer med Anneli som moraliskt stöd ;)! Jag ska även rensa bland mina väskor...lovade att göra det för längesen, men det har bara inte blivit av. Nu ska det blir ordning här hemma!
 
Hoppas ni alla andra där ute får en skön och härlig söndag!
Kram

Inga kommentarer: