fredag 1 mars 2013

Nya skor!

Redan fredag...veckan har gått fort och snart börjar en ny skolvecka. Veckan ser dock lite annorlunda ut för mig, men det återkommer jag till! Har haft en lugn dag och Anneli kunde sluta tidigt så vi har fått en del gjort! Mysigt att kunna umgås en vardag!
Vi var runt och handlade lite och fixade...tanken var ju att Annelis systerson skulle komma hit imorgon, men han är lite dålig så då bestämde vi att han inte skulle komma...jag har inte tid att bli smittat av någon just nu.

Idag köpte jag iallafall skorna jag tittat på! Kunde inte bestämma mig så det blev båda paren!



Är så nöjd och lite fattigare, men vad gör det! Nu får våren gärna komma så jag kan börja använda dem!

I eftermiddag fick vi besök av Annelis syster och hennes yngsta dotter! Blev mycket bus och lek samt fika med blåbärspaj! Lite senare dök även äldsta dottern och fadern upp så då blev det livat värre! Äldsta dotetr fick prova en massa kläder som vi tänkt skänka bort efter tjejerna så lite försvann!

Ikväll har vi ätit god wok som Anneli gjort och tänker nu bara ta det lugnt framför tv:n! Funderar på om jag ska göra en fruktsallad lite senare, men just nu är jag så mätt!

Önskar er alla en trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer: