onsdag 6 mars 2013

Uttråkad

Hur ska jag stå ut? Att vara sjukskriven är verkligen INTE min grej...det har gått tre dagar och jag småklättrar redan på väggarna...visst jag har inte bara mig själv att tänka på och jag ska vila och ta det lugnt, men att bara ligga på soffan och läsa eller se på film är ju trist. Vet ju inte heller om jag får gå ut på korta, lugna promenader vilket skulle vara skönt. Antar att jag/vi får reda på mer när vi ska på återbesök om två veckor.
Min värsta mardröm är att de säger att jag ska vara sängliggandes hela tiden för det innebär att jag inte ens kan åka och hälsa på min familj.
Tänk att livet aldrig kan få vara lite enkelt ibland...

Imorgon ska jag iallafall till jobbet och hälsa på samt berätta för mina elever om varför jag inte kommer komma på några veckor. Det ska bli roligt att även få träffa alla kollegor!!! Längtar så kvällen får gärna gå fort!

Nu ska jag skriva klart brevet som ska skickas till föräldrarna, rektorn ville godkänna det först så bäst att ha det klart tills imorgon när jag ska på möte med henne.

Trevlig kväll på er!
Kram

Inga kommentarer: