måndag 11 mars 2013

Plugga ;(

Solen skiner och här sitter jag...suck. Ska bege mig ut en kortis så småningom då jag måste åka och hämta ut mediciner...ja jag har snart ett litet apotek här hemma ;).

Sitter och försöker skriva på min sista rapport i mattekursen, men det går så segt. Motivationen är totalt bortblåst, men den ska bli gjord så det är ju bara att sätta fart. Har iallafall skickat in min utvärdering nu...jag var hård, men saklig så den känner jag mig nöjd med. Kan dock inte rekomendera denna kurs.

Nu är vi då i vecka 16...veckorna rullar på, men inte så fort som jag önskar. Jag börjar bli lite nervös nu, närmar ju oss den vecka då allt gick åt skogen sist. Men förhoppningsvis så hjälper cerklaget och all vila denn gång, men kan ju inte låt bli att vara orolig. Som jag hoppas att det ska gå vägen den här gången, vill inget annat! Så jag ska ta hand om mig även om jag helst skulle jobba  lite!

Jag måste försöka hitta något som jag kan sysselsätta mig med som inte är så fysiskt ansträngande...har fått förslag, men jag tycker inte om att göra vissa av de sakerna. Får se vad jag kan hitta på då shopping inte kommer att vara något alternativ. Ska ju inte gå runt förmycket och sen när man få så lite pengar...här ska sparas! Men jag kommer överleva :).
Vet att jag skrivit det förut, men att gå hemma så här är inte min grej...

Nu ska jag plugga lite så jag blir klar nån gång!
Kram

Inga kommentarer: