söndag 24 mars 2013

Inte många knop

Så var snart söndagen slut och vad har jag gjort? Inte mycket kan jag ju ärligt säga. Har till största del legat på soffan och läst, tittat på tv, sovit, läst osv...Frugan min har dammsugit hela lägenheten, tvättat bilen och tvättat den sista maskinen tvätt. Hade gärna gjort dessa saker, men får ju inte och just nu vill ryggen inte alls vara med. Jag har iallafall vikt in alla handdukar vi tvättade igår och packat min väska för en vecka i Motala! Har necessären kvar, men tar vi imorgon och skorna ska ner i en kasse, men annars är allt klart. Ska hjälpa Anneli att vika in lakanen ikväll så vi får undan dem!
Men annars har jag inte gjort många knop...jag har dock inte riktigt vant mig vid att ta det så här lugnt än och är oftast väldigt frustrerad. Igår och idag har ryggen strejkat och det har nog varit räddningen. Men samtidigt mår ryggen inte bra av att bara ligga heller...3½ vecka tills vi ska till läkarn nästa gång så får hålla på mina frågor...eller om de kan ge mig tips på ultraljudet som är snart! Vi får väl se.

Nu blir det en lugn och mysig kväll med älsklingen...ska ju vara åtskillda hela nästa vecka. Hoppas bara att min rygg klarar av att köra hela vägen ner och förstås hem när det blir dags för hemfärd.

Hoppas ni alla har haft en skön söndag!
Kram

Inga kommentarer: