söndag 17 mars 2013

Besök!!!

Helgen har gått så fort...inte mig emot egentligen, men det innebar ju att min underbara vän Ciss och hennes familj var tvungna att åka hem. Det har varit så mysigt och trevligt att ha dem här! Mycket prat och skratt för några mer underhållande barn får man leta efter! Lille Tim och hans underbara skönsång, dock samma låt ;)...men ändå! Tyst har det inte varit en enda minut, men nu är det läskigt tyst. Saknar er redan och hoppas verkligen att vi ses mycket snart igen!!! Igår gjorde vi stan en sväng, lite shopping och lunch, sen var det två trötta och gravida kvinnor som fastnade i soffan!

Tyvärr fick jag väldigt ont i ryggen och det sitter i idag också...antar att den kommit tillbaka och det kanske tyder på att livmodern åter växer bakåt, precis som förra gången. Vet iallafall att moderkakan ligger framåt så några sparkar lär jag inte känna än på länge...brukar ju dröja lite längre då.

Idag har jag äntligen fått min abslout sista matematik uppgift - den individuella rapporten klar! Har skickat in den nu och det känns så himla skönt! Äntligen är det över...kan ju visserligen få komplettera den när den kommer tillbaka om några veckor, men tills dess ska jag bara njuta av att allt är gjort i denna kurs nu!!! YES ÄNTLIGEN, som jag längtat!!!

Min underbara fru är den bästa! Fick ett fruktansvärt sug efter chokladbollar och ville inte göra egna...blir ju kladdig då ;) så Anneli åkte och köpte några till mig! De smakade ljuvligt...dröjer nog inte länge innan de är slut! Tänkte skriva att jag borde gå och lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon, men det behöver jag ju inte. Eller jo egentligen...ska ju till spec.mödravården imorgon på återbesök och måste erkänna att jag är lite nervös...tänk om cerklaget inte sitter som det ska? En mardröm det...vill ju inte bli sängliggandes i 6 månader, även om jag nästan är det nu. Jaja, vi får hoppas på bra besked imorgon och njuta av att få se trollet igen!

Nu säger min rygg att jag bör lägga mig ner...det gör så sjukt ont.

Hoppas ni alla har haft en skön helg i det underbara vädret!!!
Kram 

Inga kommentarer: