söndag 3 mars 2013

Borde

Jag borde verkligen ha förberett inför redovisningen på tisdag och påbörjat den sista rapporten idag, men annat har upptagit mina tankar... Har även varit fruktansvärt seg och knappt orkar röra mig från soffan. Men nu sitter jag här med lite panik inför redovisningen...rapporten har jag ju 1½ vecka kvar på mig att skriva så det ska nog gå bra. Men den där redovisningen...skäms på mig. Borde ha supermycket motivation till den eftersom de blir det sista lektionstillfället på denna hemska kurs, men inte...hoppas på att den infinner sig imorgon och att jag har mer ork att sitta uppe med den då!

Jag har verkligen inte gjort något vettigt idag...jo jag la i kläder i tvätmaskinen som sedan frugan hängde upp! Annars har jag mest legat framför tv:n... Tittade på Vasaloppet och försökte heja på min svåger som körde! Han gick i mål och det är bra gjort! Jag hade aldrig ställt mig på längdskidor i 9 mil...beundrar dem som gjorde det idag!

Det känns verkligen att en viss dag närmar sig...det känns så tungt och tomt inom mig. Imorgon skulle jag ha gått in i vecka 40, men icke. Jag hoppas nu på att någon gång i livet få lite medgång! Pyret står nu inramad på "min" änglahylla och jag är så nöjd med ramen jag gjorde! Går ofta in dit och tittar på honom och pratar med honom! Han har det förhoppningsvis bra där han är och han kan säkert se hur vår framtid kommer att bli...synd att han inte kan ge mig svar. Saknad är han!!!

Kanske ska vara lite duktig och åtminstone titta på anteckningarna inför redovisningen...
Kram

Inga kommentarer: