torsdag 1 mars 2012

Vallningar...

Idag har vallningarna varit hemska...han knappt gå utanför dörren så började jag svettas och för att inte tala om när jag var ute och gick med lilla Diana...jag skulle ha valt en tunnare jacka, var så varm så tröjan jag hade på mig var fuktig. När jag lämnat lilla Diana till hennes mamma så åkte jag för att handla mat inför helgen...jag hann bara gå in i butiken så kom dessa vallningar farandes. Har aldrig handlat så snabbt någonsin... Det är sjukt att man kan känna så här...längtar tills det blir vår och sommar på riktigt så man kan börja ha tunnare kläder!
Men detta får jag ju stå ut med ett tag till...men inte alltför länge hoppas jag!

Hade annars en mysig stund tillsammans med Diana! Lunchade även med min kära svägerska innan hon skulle till frissan och jag vara barnvakt. När jag kom hem så städade jag nästan hela lägenheten och körde en maskin tvätt, sen var jag svettig igen. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och det har varit skönt!

Denna lilla goa tös får jag äran att vara moster till!!! Tycker om dig så mycket!!!
Kram

Inga kommentarer: