måndag 12 mars 2012

Sprutan

Dessa grejer tar jag varje dag... det är nässprayet som ger mig alla dessa vallningar som inte vill avta utan snarare ökar. Och så har vi den "härliga" sprutan som faktiskt går bra förutom att jag får en hel del huvudvärk av den höga dosen hormoner. Annars mår jag toppen! Idag var jag och tog blodprov så imorgon bör min läkare ringa och säga hur vi går vidare...lite nervös är jag minsann...


Annars rullar det på...inser att jag inte behöver oroa mig för att vara sysslolös den här terminen. Har så otroligt mycket att göra. Idag drog jag igång de nationella proven för mina treor. Började lite lugnt idag, men imorgon har vi ett 80 minuters prov i läsförståelse. Ska försöka rätta dem i morgoneftermiddag så jag får det gjort, men jag har ju allt annat som ska göras också...så nu kommer jag få något som kallas övertid och det lär bli en del. Måste också börja titta på alla omdömen och IUP:er till utvecklingssamtalen som ska vara efter påsk.
Jag har iallafall lovat mig själv att jag inte ska stressa för det tycker inte min kropp om och nu vill jag att den ska må bra så att det går vägen!  Ja nu har jag skrivit av mig lite så får jag allt ta tag i studierna igen...måste läsa lite ikväll så jag blir klar med boken.
Kram

Inga kommentarer: