fredag 30 mars 2012

Veckorna går fort

Tänk vad veckorna går fort! Det är redan fredag och en ny helg! Nog för att det är skönt att tiden går fort, men jag hinner ju tusan inte alls mycket. Skulle behöva minst tio timmar till per dygn, men idag fick jag iallafall gjort den där uppgiften till min skrivuppgift...eleverna var måttligt roade. Men de gjorde den efter mycket pust och stön. På måndag blir det nästa uppgift, sen har jag lite att analysera och skriva om! Har som mål att hela uppgiften ska vara klar innan nästa helg så jag kan njuta under påskhelgen, sen så måste jag ju skicka in den innan vi åker eftersom vi är borta när sista inlämningsdagen är. Började fila lite på alla omdömen också...börjar inse att tiden kommer bli knapp... Men det ska nog gå bra tillslut!

Idag har jag hämtat tjejerna, vi handlade lite på vägen hem och så var vi lata och köpte med oss pizza hem! Skönt att slippa laga mat och smakade bra gjorde det också! Nu ska vi bara mysa resten av kvällen...popcorn och Lets dance står på kvällens schema!
Kram

Inga kommentarer: