lördag 31 mars 2012

Mysig dag!

Har haft en riktigt skön och mysig dag! Vi har bara tagit det lugnt, var en kort sväng på stan annars har vi bara varit hemma! Jag drog även iväg en sväng till Rusta för att köpa en vit tavellist som ska sitta i köket med några tavlor på! Nu ska vi bara se när den kommer upp...kanske det kan hinnas med innan vi åker!
Hela eftermiddagen har vi annars bara myst i soffan. J lekte med min telefon och hon fick faktiskt till ett rätt bra foto på mig!
Sen ville hon att jag skulle ta ett fint kort på henne...ja det var lättare sagt än gjort för när det väl blev dags så var det ju mycket roligare att ta flumkort! Här nedan ser du resultatet...det blev inte
 bättre än så här ;)!
Det bästa kortet idag!
Goa lilla unge...som
 jag har skrattat idag åt hennes små upptåg och historier! Det är mycket som det funderas kring i hennes lilla huvud kan jag lova, men det är väl typiskt för sexåringar! Storasyster S är mer behärskad och tar det lite mer lugnt än lillasyster! Men hon kan allt hon också!
Hon ville dock inte ta så många kort så det blev bara ett!
Lilla S som börjar bli stor!
Hennes kort var däremot i ett lite snedare format och det tyckte hon var roligt!
Mycket bus är det hos denna lilla tös, frågan är vad Anneli gör en grimas åt ;)


En skön dag har det varit, men jag borde ha pluggat en del. Men jag får väl ta igen det imorgon...får kliva upp extra tidigt och sitta innan de andra vaknar! Nu ska vi strax titta på finalen i Gladiatorerna och sen kommer nog de flesta i denna lilla familj att somna! Det blir kanske en riktigt lugn kväll för mig här i soffan!
Kram

Inga kommentarer: