fredag 2 mars 2012

Rensar

Idag gör jag något som jag aldrig trodde att jag skulle göra...jag rensar bland mina väskor och skor. Det är svårt att skiljas från vissa av dem, men jag ska göra ett ärligt försök! Har ju faktiskt inte använt en del väskor på väldigt länge så frågan är ju om jag kommer använda dem igen...desamma gäller mina skor, men de är svårare att skiljas ifrån. Vi får se hur det blir med rensningen...några väskor har jag iallafall lyckats rensa bort, men är inte klar än.
Började dagen med ett pass på gymmet och ska även städa badrummet, men för övrigt blir det lugnt. Ska nog rätta lite böcker och berättelser som jag tog med hem över lovet. I eftermiddag ska jag även hämta tjejerna. Ska hämta dem lite tidigare än vanligt så vi får en lite längre helg tillsammans!
Kram

Inga kommentarer: