tisdag 20 mars 2012

Andra skoldagen gjord

Jisses så trött jag är ikväll, kan kanske hoppas på att få sova gott! Har haft en mycket intressant dag i skolan och idag fick vi visa våra färdigheter inom matematik. Ja och hur gick nu det då...kände mig rätt inkompetent måste jag erkänna. Vi får se hur det går med den här kursen, intressant var det och just nu snurrar allt omkring inne i mitt huvud. Ska snart sätta mig och läsa lite i all min litteratur, men måste också sätta mig och rätta lite elevarbeten. Kom idag på, när jag satt på bussen hem, att det där med fritid får jag ta efter skolavslutningen. Jag kommer inte hinna med något annat i vår, men ser fram emot vår resa! Nu är de bara drygt 2 veckor kvar!!! Då ska jag vila i en solstol under ett parasoll och läsa någon fin litteratur!
Kram

Inga kommentarer: