måndag 5 mars 2012

Skoj!

Det var riktigt skoj att börja jobba igen! Visst var det skönt med lov, men det var lika skönt att vara tillbaka igen! Allt drog igång i full fart igen så sysslolös är jag inte! Denna vecka njuter jag av "lugnet"! Nästa vecka drar de nationella proven igång för mina treor så det blir ca 3-4 prov i veckan och samtidigt ska jag själv börja plugga matematik...och så har vi ju alla dessa hormoner jag tar samt alla läkarbesök jag ska på. Jag kommer vara helt slut när vi kommer till påsklovet...tur vi har en resa inbokad då!!! Men det ska väl kännas att man lever :)!

Ikväll var vi och tränade och det var så skönt! Men det lär nog kännas i armarna imorgon... Får se om jag får till något träningspass på onsdag som jag brukar. Ska nämligen på diabeteskurs inne på Astrid Lindgrens i Stockholm och kommer hem senare än vad jag brukar. Annars blir det träning på fredag igen!

Nu ska jag antingen lägga mig i soffan och titta på tv eller läsa en bok?!
Kram

Inga kommentarer: