torsdag 15 mars 2012

Hoppas, hoppas...

Det är inte klokt vad dagarna/veckorna går fort...skönt på ett sätt, men jag hinner inte alls det jag skulle behöva. De nationella proven är i full gång nu vilket innebär en massa rättning. På måndag börjar jag skolan, ska bli roligt! Ska ha läst en bok tills dess och skrivit en uppgift, men har inte gjort det än. Har haft lite svårt med att hålla mig vaken om kvällarna så studierna har blivit lite lidande, men tänkte ta igen det i helgen. Vi har visserligen tjejerna, men de får sköta sig lite själva och så finns ju Anneli!
Något som dock är bra med att veckorna går fort är att vi närmar oss det vi längtar efter! Imorgon ska jag till Huddinge på ultraljud för att se hur jag reagerat på hormonbehandlingen. Jag hoppas så att det ska se bra ut! Är så trött på dessa vallningar och får ganska mycket huvudvärk av hormonerna. Får se hur länge jag ska ta sprutorna...hämtade ut två nya idag. Tackar så för att det finns högkostnads skydd när det gäller läkemedel och vårdbesök, det hade blivit väldigt dyrt annars. Men nu ska vi hoppas på det bästa!!!

Känns lite konstigt att jag inte ska vara på jobbat de närmaste dagarna...men har gjort i ordning en fin planering till min käre vikarie!

Nu ska jag inte liggläge och försöka sova. Måste vara pigg när jag ska köra imorgon!
Kram

Inga kommentarer: